mas berjanji bakal mempertingkatkan mutu makanan di dalam ... - Makanan di Johor

Blog Admin | 01:04:00 | 0 comments

mas berjanji bakal mempertingkatkan mutu <b>makanan di</b> dalam <b>...</b> - Makanan di Johor


mas berjanji bakal mempertingkatkan mutu <b>makanan di</b> dalam <b>...</b>

Posted: 31 Jan 2014 09:27 AM PST

28 Januari lalu, saya menulis entri bertajuk 'Juadah 'istimewa' untuk Ketua Pegawai Eksekutif MAS ( Ahmad Jauhari Yahya)'.

Saya kemudian menerima emel kakitangan perkhidmatan pelanggan MAS, Salim Musa Mohamed Tenang.

Sila baca.

Terima kasih kerana sudi mendengar rungutan pelanggan.

Tanpa disangka, bukan saya sahaja mengutarakan komplen berhubung kualiti makanan dihidangkan oleh kru kabin MAS.

Chef Selebriti Malaysia, Chef Wan juga tidak berpuas hati dengan hidangan nasi lemak, dikatakan 'telanjang'. 

Usahlah kerana kami terbang menggunakan kelas ekonomi, makanan dihidangkan juga di tahap ekonomi. Jika benar usaha dilaksanakan oleh MAS untuk mempertingkatkan kualiti makanan, sila buktikan.

 Bercakap sahaja tidak berguna.

Jika Chef Wan sibuk, MAS boleh mengundang saya untuk merasa makanan sebelum disajikan kepada pelanggan. Tidak perlu berstatus 'chef', In Sha Allah saya boleh memberikan maklum balas samada sajian itu hampeh atau tidak.


Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 comments