Penghantaran Makanan sekitar Johor Bahru - Jatuh bangun dalam ... - Makanan di Johor

Blog Admin | 01:03:00 | 0 comments

Penghantaran <b>Makanan</b> sekitar <b>Johor</b> Bahru - Jatuh bangun dalam <b>...</b> - Makanan di Johor


Penghantaran <b>Makanan</b> sekitar <b>Johor</b> Bahru - Jatuh bangun dalam <b>...</b>

Posted: 15 Dec 2015 01:40 AM PST

Alhamdulillah walaupun dalam ekonomi yang tidak menentu dapat juga saya menjalankan perniagaan sampingan Penghantaran Makanan di Sekitar Johor Bahru. Bermula dengan percubaan , akhirnya mendapat sambutan yang mengalakkan di sekitar Johor bahru. Pada mula agak kekok bila berjumpa dengan orang untuk memperkenalkan bisnes baru saya ini, akhirnya saya tekadkan semangat untuk memperkenalkan juga demi menampung rezeki saya satu famili.
Dengan kelebihan mengenai internet marketing, saya gunakan kepakaran saya dalam bidang online untuk mempromosi bisnes ini dilaman sosisal . Ternyata sambutan diluar jangkaan di situ saya nekad untuk teruskan bisnes ini . Jadi, kami jalan bisnes ini bersama pasangan saya.

Syukur alhamdulilah saya dikurniakan pasangan iaitu isteri saya yang mempunyai kepakaran dalam masakkan melayu . Selama ini, sewaktu menyediakan masakkan keluarga saya yang menilaikan masakkan beliau. Masakkan yang selama ini saya dan keluarga nikmati, beliau masak di rumah,  saya terjemahkan untuk di nikmati dengan masyarakat luar sana. Di sini juga saya menawarkan perhantaran secara percuma " Free Delivery" disekitar kawasan Johor Bahru. Disamping harga serendah RM6.00 setiap set dan akan membuat anda tersandar kekeyangan. 

Dengan bisnes ini saya berharap memberi manfaat kepada masyarakat di luar sana untuk menikmati makan tengahhari . Jadi , tidak perlulah mereka keluar untuk membeli makanan di waktu rehat mereka. Kepada yang berminat anda boleh ke facebook pages yang diberikan dibawah dan beberapa set makanan.

No untuk dihubungi : 0146180821

Penghantaran makanan di sekitar kawasan Johor Bahru 

Masa penghantaran : 10 pagi hingga 2 petang

Menu  

Asam pedas asli Johor | Masak lemak cili padi | Ikan sambal berlada | Sambal Sotong| Sambal Udang |Ikan masak kicap berempah | Pelbagai lagi.

Harga : RM6.00 setiap set

Sedia Menerima tempahan untuk majlis dan mesyuarat


5 Foto mewah Dapur ISTANA Sultan <b>Johor</b>. Apa <b>Makanan</b> Special <b>di</b> <b>...</b>

Posted: 09 Oct 2015 05:21 AM PDT

Sultan Ibrahim Ibni Almarhum Sultan Iskandar, Sultan Johor, gemar memasak, terutamanya untuk ahli keluarganya dan para tetamu.
Selain memasak, Tuanku juga suka mencipta resepi baru.

Kenapa??..tak percaya?....


Jom saksikan betapa tekunnya baginda dalam membaking....hurrrmmm...ingin nak rasa..

pasti sedap kan?

Category:

About GalleryBloggerTemplates.com:
GalleryBloggerTemplates.com is Free Blogger Templates Gallery. We provide Blogger templates for free. You can find about tutorials, blogger hacks, SEO optimization, tips and tricks here!

0 comments